Santiago de Compostela - Donald Moezel

Vandaag 16 september 2010 loopt collega reïncarnatietherapeut Donald Moezel Santiago de Compostela binnen. Hij heeft er 4,5 maanden over gedaan, lopen van Nederland naar het beroemde eindpunt.

Via zijn blog heb ik hem gevolgd: http://zwervendnaarsantiago.blogspot.com/feeds/posts/default

Wil je het ver'loop' ;) van zijn route alsnog volgen, neem daar dan een kijkje. Zo af en toe schreef hij ook over ervaringen die met vorige levens te maken hadden.

Vrij veel mensen worden op deze wandelroute 'geraakt' door oude ervaringen. Een voorbeeld daarvan is Shirley MacLaine,
Voettocht naar santiago de compostella

ze schreef er een prettig leesbaar boek over: 'Voettocht naar Santiago de Compostela'. Ook daarin benoemt ze een aantal ervaringen die met vorige levens te maken hebben (oa over Lemurië).

Andere verhalen over vorige levens en Zuid-Franse/Spaanse sferen:

http://www.vorigelevens.nl/voriglevenboosopschoonmoeder.htm
* http://www.vorigelevens.nl/voriglevenkruisriddercarcassonne.htm

Ik vind 't altijd bijzonder leuk om te ontdekken wáárom mensen zulke lange voettochten maken. En dan nog leuker om erachter te komen dat mensen in 'herhaling' gaan. Soms lopen ze dezelfde afstanden die ze al ooit liepen in het verleden, als Tempelier, Kruisridder, Romeins soldaat, monnik etc.
In hun leven nu lopen ze (delen van) dezelfde route, maar dit keer voor inzicht, transformatie of om (soms onbewust) vorige levens uit het verleden een plaats te geven.

Maar wat ben ik blij dat ik Donald fijn vanuit mijn luie stoel kon volgen. Ik ben niet zo sportief aangelegd. Komt misschien omdat een van mijn vorige levens als Romeins soldaat (zie http://www.vorigelevens.nl/vorig-leven-romeinsestrijdmakker-zwemmen-longen.htm) wat minder goed afliep :)

Groetjes, Marianne Notschaele

Reacties

Populaire posts van deze blog

Windtelefoon - Japan - contact via telefoon met overledenen - rouwverwerking

'Het zesde zintuig' - Hazel Courteney over paranormale ervaringen - spirituele crisis versus psychose

Schizotypische persoonlijkheidsstoornis of gewoon paranormaal gevoelig?