Merkwaardige vorige levens - Atlantis en energie-opwekking

 
 
Klos van Ruhmkorff

Laatst stuitte ik op enkele YouTube filmpjes, getiteld 'Piramid Power 1-4'
Vooral filmpje nummer 2 zette me aan het denken. Dat gaat over energie-opwekking van obelisken in combinatie met piramides.

Toen ik dat filmpje bekeek, dacht ik meteen terug aan een aparte reïncarnatieherinnering van mijn moeder over een vorig leven in Atlantis en energie-opwekking.
Tijdens een regressiesessie, ruim 20 jaar geleden, vertelde ze over 'de klos van Ruhmkorff' om iets bijzonders te beschrijven dat ze meemaakte in een vorig leven dat ze kwalificeerde als 'in Atlantis'.

Vervolgens herinnerde ik me een sessie reïncarnatietherapie uit 1994. Dat betrof een merkwaardig vorig leven - lang geleden - van mijzelf, dat ik niet kon plaatsen. Want wat aan te vangen met herinneringen aan ruimteschepen en vreemd blauw lichtschijnsel in piramides?  
Aan de therapeut die de sessie in 1994 begeleidde, vertelde ik over een 'blauw licht in een kleine piramide, licht dat ik net zoals een kaars brandend moest houden'. Ik snapte er toen maar weinig van.

Maar als je de informatie (filmpje + 2 vreemde sessies over vorige levens) aan elkaar plakt... goh... dat zet je op zijn minst aan het denken...

Meer informatie over Atlantis en vorige levens
en een verhaal van mijn vader over MRI-scan en Atlantis


Marianne Notschaele-den Boer
www.vorigelevens.nl


Reacties

Populaire posts van deze blog

Windtelefoon - Japan - contact via telefoon met overledenen - rouwverwerking

'Het zesde zintuig' - Hazel Courteney over paranormale ervaringen - spirituele crisis versus psychose

Schizotypische persoonlijkheidsstoornis of gewoon paranormaal gevoelig?