Brian Weiss - nieuwe filmpjes - regression to childhood - spiritual guidance - past life regression - regressie - visualisatie


Dr. Brian Weiss - regressietherapeut

Regressie naar moment in jeugd - visualisatie spirituele hulpvraag

De Amerikaanse regressietherapeut Dr. Brian Weiss heeft twee nieuwe gratis visualisatie-filmpjes op internet gezet: 

Regression to a childhood moment
* Visualisation spiritual committee for answers and guidance.

Als je de intro met gebabbel over zijn werk al vaker gehoord hebt of de relaxing intro al kunt dromen, kun je direct doorzappen naar 7.00 of 8.40 min.
Toegang tot deze filmpjes krijg je door naam/emailadres in te vullen. Je ontvangt eens per 2 maanden nieuws over Brian Weiss, maar kunt gelukkig gemakkelijk 'unsubscriben'.

Zwembad - jeugdherinnering

Ik heb beide mini-visualisaties geprobeerd. Bij de eerste zag ik mezelf als kind toen ik voor het eerst leerde zwemmen. Dat heette toen nog 'droogzwemmen', de kikker-zwembewegingen nadoen op een houten bankje. Ik zag het grijze bankje waarop ik op mijn buik lag, mijn armen en benen bewegend als een kikvors. Rook het chloor van het zwembadwater, zag de hoge bomen die aan de rand van het zwembad stonden, hoorde de wind ruisen, hoorde het lachen van andere kinderen. Wist dat mijn moeder ergens aan de zijkant stond te kijken. 
Een ultrakort jeugdmomentje, leuk om me te herinneren.
De tweede visualisatie vond ik wat lastiger. Ik sloeg de intro over en zag mezelf zweven door het luchtruim, terwijl ik inderdaad antwoord kreeg op een privé-vraag die ik op dat moment stelde.

Terug naar een vorig leven - past life regression

Mijn lievelingsfilmpje van Brian Weiss blijft: past life regression (rechtstreekse link naar YouTube). Ik blogde daar al eerder over, net zoals over zijn dochter Amy Weiss die in zijn voetsporen treedt, en over het boeiende boek dat ze samen schreven: 'Wonderen Bestaan'.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut
www.vorigelevens.nl

Reacties

Populaire posts van deze blog

Windtelefoon - Japan - contact via telefoon met overledenen - rouwverwerking

'Het zesde zintuig' - Hazel Courteney over paranormale ervaringen - spirituele crisis versus psychose

Schizotypische persoonlijkheidsstoornis of gewoon paranormaal gevoelig?